petak, 19. srpnja 2024.

Low budget felge

Imate obične čelične felge, a htjeli bi da vam auto izgleda malo ljepše. I ja sam htio i evo došao sam na ideju koju bi volio podijeliti s vama. 

Imao sam jedan stariji Mercedes, konkretno model W202, na kojem su bile čelične felge. Išlo je ljeto. Valja ga malo uredit... 
Od potrebnog mi je bilo: 

  • nitro razrjeđivač
  • pretvarač hrđe u željezo
  • sprejevi u boji
  • bezbojni lak
Dakle, dobro operete felge na praoni ili s miniwashem, te zatim operete nitro razrjeđivačem. Ako su hrđave ostružete "drot četkom" ili preporučujem četku za bušilicu.Zatim operete nitrom te nakon toga premažete pretvaračem hrđe u željezo. I to je to, sutra nastavljamo.
Idući dan se felga oboja u željenu boju ili motiv, te nakon 2-3 ruke boje završi se sa još dvije bezbojnog laka tako da se dobije malo na efektu.I to je to, malo ste uljepšali auto, a niste morali kupovat alu felge.
Evo slika kako sam to odradio ja, sretno.






Nema komentara:

Objavi komentar