petak, 19. srpnja 2024.

Kakva su vaša iskustva sa mehaničarima?

Iskustva s mehaničarima? 

-Naravno, nikog ne želim uvrijediti ili isprovocirati ovom objavom. Ako si mehaničar i čitaš ovo svaka čast. Naravno ipak si išao u školu i imaš zanat u svojim rukama.

Međutim, u svakom žitu postoji kukolja, pa tako i u toj branši.

E, a s tim kukoljem sam se ja nekako najviše susretao. 

Budući da svaki auto koji sam do sad imao je bio iznad 20 godina starosti jer se vodim filozofijom da je bolje vozit auto pa makar i 20 godina star, samo da nije na kredit.

Ali naravno to sa sobom donosi kvarove i ostale popratne situacije. Teško je pogoditi stari a dobar auto.

A majstori? hah, Prvo čekaš, onda slušaš filozofiranje, nakon toga dobro platiš i na kraju ne bude onako kako si ti planirao.


Prema tome počeo sam se voditi filozofijom da je bolje da što god mogu popravim si sam.

Naravno znanja nisam imao jer nikad nisam radio taj posao ali uz dobru volju, vrijeme i školu koja košta sve se može naučiti. 

Uz malu pomoć Youtube-a sve je lakše.

Svrha ovog posta je da i vama želim skrenuti pažnju i ohrabriti vas da sitne popravke kao i redovne servise zbilja možete sami odraditi i uštedjeti dosta novaca i ono najbitnije a to je: Znate točno što je i kako rađeno.

Dakle zamolio bi vas da me zapratite na blogu i youtube kanalu pod nazivom "Cargoel" jer ću tu postavljati neke savijete i moja iskustva oko mehanike i popravke auti. a ujedno pratite i moju borbu sa restauracijom jednog 64 starog oldtimera. 


Hvala na posjeti.

 

Nema komentara:

Objavi komentar