srijeda, 14. lipnja 2023.

Legenda koja traje - Mercedes W123

Mercedes W123 je klasik automobilske industrije koji je osvojio srca mnogih vozača širom svijeta. Ovaj legendarni automobil proizveden je u razdoblju od 1976. do 1985. godine, a njegova popularnost i danas ostaje neprikosnovena.

Mercedes W123 bio je srednje klase, prethodnik današnje E klase, luksuzni automobil koji je naslijedio slavu svog prethodnika, modela W114/W115 poznati pod nazivom "Minika". Sa svojim prepoznatljivim klasičnim dizajnom, W123 je postao sinonim za pouzdanost, kvalitetu i luksuz. Bio je dostupan u različitim karoserijskim varijantama, uključujući limuzinu, karavan i coupe. Čak kruže glasine da je Mercedes osamdesetih bio u ozbiljnim financijskim problemima upravo zbog ovog modela jer su se slabo prodavali rezervni dijelovi i nitko ga nije htio mijenjati sve dok ga nije naslijedila popularna W124 o kojoj ću uskoro praviti post, a kojeg sam i sam bio vlasnik neko vrijeme.



Kvaliteta izrade Mercedes W123 je poznat po izvrsnoj kvaliteti izrade. Korišteni materijali i završna obrada unutrašnjosti i vanjštine svjedoče o pažnji koju je Mercedes posvetio detaljima.  W123 je bio jedan od prvih automobila koji je uveo mnoge sigurnosne značajke, uključujući ojačani okvir, ABS kočnice, zračne jastuke i pojas u tri točke. Bez obzira na karoserijsku varijantu, W123 je bio izuzetno prostran automobil koji je pružao udobnost i veliki prtljažnik za putovanja i svakodnevnu vožnju.


Mercedes W123 bio je dostupan s različitim vrstama motora, uključujući benzinske i dizelske verzije. Evo nekoliko najpoznatijih motora:

2.0-litreni benzinac: Ovaj četverocilindrični motor pružao je solidnu snagu i ekonomičnost za svakodnevnu vožnju.

2.8-litreni benzinac: Ovaj šestocilindrični motor je pružao snažniju vožnju i bio je popularan među vozačima koji su tražili više performansi.

3.0-litreni dizelaš: W123 je također bio poznat po svojim pouzdanim dizelskim motorima, koji su bili poznati po ekonomičnosti i izdržljivosti.


Mercedes W123 stekao je reputaciju pouzdanog i izdržljivog vozila koje je oduševilo mnoge vozače diljem svijeta.


Mercedes W123 je vozilo koje je ostavilo dubok trag u automobilskoj industriji. Njegova kvaliteta izrade, sigurnosne značajke, raznolikost motora te zadovoljstvo korisnika svjedoče o njegovoj reputaciji. Bez obzira jeste li zaljubljenik u oldtimere ili tražite pouzdan i udoban automobil, W123 je definitivno vrijedan pažnje.




U današnjem svijetu gdje tehnologija i inovacije brzo napreduju, Mercedes W123 je podsjetnik na kvalitetu i izdržljivost prošlosti. Ovaj legendarni automobil nastavlja osvajati srca vozača i ostaje simbol luksuza i pouzdanosti. Ukoliko želite iskusiti pravu vožnju koja traje, W123 je automobil koji ne smijete propustiti.


Hvala ti što si posjetio/la moj blog, nadam se da ti se svidjelo, Ako imaš neke primjedbe ili dopunu objave molim te napiši mi to u komentaru. 

utorak, 13. lipnja 2023.

Audi 80 B4 -Jaje

Audi 80 B4 je četvrta generacija Audija 80, koja je proizvedena od 1991. do 1996. godine. Ovaj model je bio popularan u svoje vrijeme i smatra se jednim od klasičnih automobila tog perioda. Imao elegantan i aerodinamičan dizajn. Karoserija je bila dostupna u verzijama limuzina, karavan i kabriolet. Prednji dio je imao prepoznatljivu rešetku hladnjaka i stilizirane farove.




petak, 3. ožujka 2023.

nedjelja, 5. kolovoza 2018.

Kako urediti stare čelične felge?

Prije svega veliki pozdrav. Ovaj post bi namijenio svim vlasnicima, a naravno i vlasnicama željeznih kanti odnosno automobila....
Imate stare čelične felge na svom autu koje su hrđave ko neka opel astra iz 97'? Pa ih prikrivate sa jeftinim rad-kapama iz Plodina?
A zašto ih ne bi uredili i dali im "zajeban" izgled uz malo truda, minimalnoga ulaganja i velikog ponosa kad ih ponovno montirate....
E tako sam i ja na svom audiju 80-tici imao zimske gume na čeličnim felgama i reko ajde da ih malo sredimo...
Odem ja u prvi dućan građevnim materijalom, uzmem pik-traku 2 spreja- crni i bjeli
Platim sve to oko 50 kuna...
Skinem stare hrđave felge sa tavana i krenem ja skidati hrđu, prvo sa "drot četkom" a kasnije sa brusnim papirom (40).
Pik-traka i novine naravno služile su za zaštitu gume i sloja boje...
I ostalo je sve objašnjeno slikama... jer ipak slika govori 1024 riječi...
Usput nadam se da sam ti pomogao ili dao ideju :D

Korak 1

Dobro očistite sve nečistoće odnosno hrđu s felge sa četkom ili brusnim papirom te nakon toga dobro operite nitro razređivačem ili benzinom...


Prije samog bojanja felge dobro zaštitite gumu sa novinskim papirom i pik-trakom, ili ako ste u mogućnosti skinite gumu... Te boju i oblik birate sami, možete se poigrati... Ovo što sam ja radio je najjednostavnije... 

I gotovo


srijeda, 1. kolovoza 2018.

Mišljenje o Mercedesu 190

Listajući tako malo youtube naletio sam na jedan zanimljiv video kojeg nam donosi Testautomobila kanal...
U kojem voditelj testira legendarni nam Mercedes 190... Iskreno meni jedan od dražih automobila iz tog doba...


Pogledajte...



nedjelja, 18. veljače 2018.

Mercedes 300 D

Svi oni koji su imali priliku voziti ovu zvjer od auta znaju zašto je popularni nadimak ove legende "lađa"

nedjelja, 11. veljače 2018.

1981. Zastava Yugo 45

Nažalost nisam imao priliku voziti ovu legendu od automobila. Ali znam da mnogi od vas, barem starije generacije jesu...
Pa eto, ako ste voljni možete u komentarima ostaviti neka svoja vaša mišljenja i dojmove o ovoj nekad legendi...

Izvor slike: autoslavia.com

Izvor slike: autoslavia.com

Izvor slike: autoslavia.com

Izvor slike: autoslavia.com

Kako audi quattro drifta?

Ovaj video prikazuje kako to izgleda kad se želiš malo prokurčiti novim audijem...
ali izgleda da je lik zaboravio da je quattro...


1979 Ford Capri Mk3

Izvor slike: newoldcar.co.uk

Izvor slike: newoldcar.co.uk

Izvor slike: newoldcar.co.uk


Izvor slike: newoldcar.co.uk


Izvor slike: newoldcar.co.uk

Izvor slike: newoldcar.co.uk

Izvor slike: newoldcar.co.uk

subota, 10. veljače 2018.

1969. Citroen DS

Citroen DS ili kod nas poznat pod nazivima "žaba" ili "ajkula" bio je jedan od udobnijih automobila svog vremena zbog svog hidrauličkog ovjesa.
Interesantno kod ovog vozila bilo je to da kad se ugasio motor vozilo se spustilo, a kad se motor ponovo upalio vozilo se opet podignulo.
Interesantno je to da neki Citroenovi modeli i dan danas koriste ovakav ovjes.

Izvor slike: classicdriver.com


Izvor slike: classicdriver.com



Izvor slike: classicdriver.com