Kako urediti stare čelične felge?

Prije svega veliki pozdrav. Ovaj post bi namijenio svim vlasnicima, a naravno i vlasnicama željeznih kanti odnosno automobila....
Imate stare čelične felge na svom autu koje su hrđave ko neka opel astra iz 97'? Pa ih prikrivate sa jeftinim rad-kapama iz Plodina?
A zašto ih ne bi uredili i dali im "zajeban" izgled uz malo truda, minimalnoga ulaganja i velikog ponosa kad ih ponovno montirate....
E tako sam i ja na svom audiju 80-tici imao zimske gume na čeličnim felgama i reko ajde da ih malo sredimo...
Odem ja u prvi dućan građevnim materijalom, uzmem pik-traku 2 spreja- crni i bjeli
Platim sve to oko 50 kuna...
Skinem stare hrđave felge sa tavana i krenem ja skidati hrđu, prvo sa "drot četkom" a kasnije sa brusnim papirom (40).
Pik-traka i novine naravno služile su za zaštitu gume i sloja boje...
I ostalo je sve objašnjeno slikama... jer ipak slika govori 1024 riječi...
Usput nadam se da sam ti pomogao ili dao ideju :D

Korak 1

Dobro očistite sve nečistoće odnosno hrđu s felge sa četkom ili brusnim papirom te nakon toga dobro operite nitro razređivačem ili benzinom...


Prije samog bojanja felge dobro zaštitite gumu sa novinskim papirom i pik-trakom, ili ako ste u mogućnosti skinite gumu... Te boju i oblik birate sami, možete se poigrati... Ovo što sam ja radio je najjednostavnije... 

I gotovo


Primjedbe